vrijdag 13 april 2012

Mevrouw Kip 2.0 is af!

Deze lag al een tijdje bijna af te wachten en te wachten en nog meer wachten...

Eindelijk vandaag echt de laatste hand aan gelegd, mevrouw Kip 2.0! Ik had hem haar al een keer gemaakt toen ik zwanger was van Jasmijn (mijn allereerste haakproject) toen wist ik nog niet dat je beide draadje moet ophalen als je haakt (ja sorry ik weet het....) Maar goed ook de eerste vond ik erg leuk alleen begon die een beetje uit te vallen (snavel, bloempje enz)

Dit is ze dan onze nieuwe aanwinst, is het geen schatje??


Uit de "oude" kip heb ik het muziekdoosje gehaald en die in de nieuwe gedaan. Deze kip krijgt geen poten, zo vind ik haar toch leuker!

Dit is de oude (niet lachen graag dit is mijn allereerste haakproject!)


En zo samen ziet het er heel gezellig uit!! Ik heb ze snel weer bij Jasmijn in bed gelegd, die zal ze wel gemist hebben!!


En vandaag heb ik nog drie bloemen gemaakt uit het tweede boek van Eline's huis:


Al met al een heel geslaagd freubeldagje! Wat zal ik morgen eens gaan doen?? :-)

Tot snel,

Liefs Marcella

Geen opmerkingen:

Een reactie posten