zondag 13 mei 2012

Bruiloftkado's, moederdagkado's en enorm verwend!

Deze keer niet alleen maar knutsels van mijzelf (voor diegene die het al een beetje saai vond worden) vanochtend werd ik overladen met kadootjes van mijn lieve meisjes! Ze hebben enorm hun best gedaan zelfs de kleinste!!



Tekeningen, kettingen, armband en handzeep! Mijn geluk kan niet meer op!

En ook nog (oke hij stond al twee weken in de tuin) een nieuwe tuinset....

Hij is nog wat kaal, maar daar wordt aan gewerkt!!


Ook heb ik al een poosje geleden in opdracht zwemkleding geborduurd, ik moest natuurlijk even wachten met een foto want gister zijn ze getrouwd! Ze zagen er prachtig uit! Voor het eerst heb ik zilverdraad gebruikt en ik moet zeggen dat ik het erg mooi vind!


Natuurlijk wilde ik graag (naast een kaartje) iets leuks cadeau doen, dus ik heb het proefborduurtje omgetoverd tot witte hanger van vilt en heb ik nog twee theelichtjes gemaakt. De voorkantjes heb ik uitgestanst met mijn Big shot!!



Ik hoop dat alle moeders een fijne moederdag hebben gehad, ik heb er in ieder geval van genoten!!

Tot snel,

Marcella






Geen opmerkingen:

Een reactie posten