dinsdag 8 mei 2012

Eerste Mme Zsazsa rokje!!

Hier is die dan eindelijk...

Mijn eerste rokje uit het bekende boek! Het is een rokje met tricotband (mijn allereerste rokje met tricotband overigens!)


Er werd dan ook grof geschut in gezet!


De zijnaadjes werden vakkundig gelocked


Ik heb nog even getwijfeld om een biasbandje aan de onderkant 
te stikken maar heb toch gekozen voor een dubbele stiklijn.


En dit is het eindresultaat!! Het model ligt natuurlijk al te slapen 
(dus even een "gewone" foto) ik denk dat ze heel blij is morgen....

Ik vind hem erg leuk geworden! En iets zegt me dat er morgen nog één "besteld" wordt :-)

Met dat ik mijn blog plaats zie ik dat op mysterieuze wijze mijn hele blog is veranderd..... argh! 

Fijne avond allemaal en tot snel!

Marcella


Geen opmerkingen:

Een reactie posten