zondag 6 mei 2012

Mijn magere buit van het stoffenspektakel...

Vol goede moed ging ik vanochtend om 9.30 uur op pad!! En precies toen de deuren open gingen kwamen we aan, ik zeg perfecte timing!!

Zo vroeg zijn heeft echt voordelen, want je kan overal gemakkelijk bij.

Alleen heb ik niet veel gekocht... mijn favoriete standje was er niet omdat de verkoper twee dagen ervoor was overleden.... jeetje zeg!!

Wel heb ik leuk tafelzeil gekocht en geweldig zilver (nep)leer), boordstof, lintjes en patroonpapier.

Tada:


Ja, ik ben inderdaad dol op stipjes!!!

Verder nog wel een heleboel leuke ideeën opgedaan!! Die ik dan hopelijk deze week kan uitvoeren!!

Ik heb ook deze week niet stil gezeten hoor!! Ik heb allemaal kadootjes gemaakt, en die moeten natuurlijk eerst gegeven worden.... dus wordt vervolgd!!

Tot snel allemaal :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten