maandag 21 mei 2012

Weekeindje Duitsland

We zijn gister terug gekomen van een heerlijk lang weekeind in Duitsland. We hebben geboft met het weer!! Betekende wel dat ik een heel weekeind niet kon freubelen en ik moet zeggen dat ik barst van de ideetjes. Ik wil zoveel maken....

Eerst deze week nog aan de slag voor Moeders voor Moerders! De aanmeldingen lopen terug dus we kunnen iedere zwangere hard gebruiken! Ben je zwanger en zou jij iemand anders willen helpen? Neem dan snel een kijkje op de site: moeders voor moeders

Nog snel wat leuke plaatjes van ons geweldige weekeind...






Zo en dan ga ik me nu eens verdiepen in kamsnaps... dat lijkt me wel leuk ;-) Maar eerst natuurlijk wassen en heel veel vouwen ....

Tot snel....

Liefs Marcella


2 opmerkingen:

  1. Hoi Marcella! Wat een ontzettend leuke foto's zeg. Jeeetje jasmijn is alweer enorm gegroeid na de laatste keer. Wordt weer hoog tijd voor een theemomentje hé! Fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad:)
    Dikke kus Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke foto,s marcella, ja het was een leuk en druk weekend en gelukkig mooi weer, dat hebben wij dus maar mooi mee terug genomen naar Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen