zondag 10 juni 2012

Navigatiehoesje

Eindelijk weer een berichtje...

Gister maakte ik voor manlief (als verassing) een hoesje voor onze nieuwe navigatie. Die zat er niet eens bij, belachelijk voor dat geld!! Natuurlijk paste het niet en was ik genoodzaakt om er een extra randje in te zetten, das is gelukkig ten goede van het hoesje. Manlief was er erg blij mee!





Hierbij gelijk ook voor het eerst gebruik gemaakt van mijn nieuwe kamsnaps-tang van Kleurenmix!! En die is leuk!! Ik heb al een aantal leuke ideetje om uit te werken!


Zo, en dan nu even lekker relaxen! Morgen weer werken en een start maken aan de mannelijke versie van de PTT posttas voor manlief!!

Fijne avond allemaal!

Liefs Marcella


3 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Idd stom dat er geen hoesje bijzit. Die Kamsnaps; zijn dat van die plastieke drukknoopjes waar ook Sillybillyz mee dicht gaan? Want die heb ik ook nodig haha! Ben zelf slabben van een halve meter aan het produceren ben!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat zijn inderdaad die drukkertjes. Het is echt een aanrader het gaat heel gemakkelijk en werkt goed! De tang is ook eens niet zo duur en neem niet zoveel ruimte in beslag!! Wat goed van die grote slabbers die zal je wel nodig hebben. Ik zeg nieuw blogje??

      Verwijderen
  2. Leuk hè, van die kamsnaps ;-) Leuk hoesje zeg!! En je tas hieronder is super!!!! Echt mooi joh! een koelkastmagneetje is niet zo moeilijk hoor, stuk vilt erachter, daarachter de magneet vastplakken ;-)
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen