zaterdag 14 juli 2012

Schortje voor Jasmijn en een kraamkadootje

Vandaag een heerlijke dag gehad!! Eerst vanochtend even verplicht de was weg gewerkt om vervolgens (nadat ik nog even snel biasband had bij gehaald) lekker achter de naai/ lock/ borduurmachine te kruipen.

Met als resultaat:


Helaas het model wilde echt niet op de foto...




Geïnspireerd door Pigje dacht ik ineens dat ik dit patroon al eens was tegen gekomen in een Knippie (nr.1 2009) en hem toen al zo leuk vond. Hij zat zo in elkaar! Echt heel leuk om te doen, alleen jammer dat het uiltje zolang duurde.....


En hier nog een klein kraamkadootje!!

Ik had er lekker de vaart in vandaag!! Ik zat al na te denken wat ik hierna eens zal maken... Ondertussen ben ik me aan het oriënteren op een nieuwe naaimachine en mijn oog viel op deze... iemand ervaringen mee??

Fijne weekeind nog allemaal!!

Liefs Marcella

Geen opmerkingen:

Een reactie posten