zaterdag 11 augustus 2012

Pay it forward en Mei tai

Poe jeetje dat heeft even geduurd maar hier dan eindelijk weer een leuk blogje met leuke foto's!

Enige tijd geleden kon ik op de valreep nog net als laatste mee doen met het pay it forward project van Mimi's en vorige week lag er een spannende enveloppe op de mat...


Dat kon maar een ding zijn!! Pay it forward!! De inhoud is nog veel leuker!!


Een lief kaartje, handige toilettasje, diy Mimi's portemonneeke en een stukje folie voor een I spy bag. Je snapt natuurlijk hoe ontzettend blij ik hiermee was! Nogmaals heel erg bedankt Mimi!!! En omdat het niet voor niks een pay ik forward project is zal ik eens diep nadenken wat ik ga forward pay-en.... Hoe mijn blog maar in de gaten!!!

Ik heb het portemonneeke vandaag afgemaakt... Ik wil nog een klein bloempje op de zijkant doen!!



En dan...... heb ik deze week (oke twee avonden) een Mei Tai gemaakt. Dit is een superhandige draagzak die je op drie manieren kan gebruiken. Op je buik, rug en heup. De handleiding vond ik hier.

En zeg nou zelf, is die niet schattig?? (ik draag hem hier alleen even voor de show want heb nogal last van mijn rug...)



En ik moet zeggen dat ie niet heel zwaar draagt en het zit comfortabel!!  Ik heb de banden gevoerd met fleece!! Jasmijn zat er wel lekker in geloof ik, lekker met haar speentje en een beetje om je heen kijken.

De binnenkant is ook blauw net als de banden en heb ik een hartje van de gebloemde stof genaaid zodat manlief niet met een hele roze drager loopt :-)

Fijn weekeind nog en tot snel!

Liefs Marcella


3 opmerkingen:

  1. Hele leuke post!! Altijd fijn om te ontvangen.
    En die draagzak is erg leuk. Lijkt me ook zo praktisch, dus hier zal er ook één komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. grappig om je eigen spullen zo te zien ;-)
    veel plezier ermee, t s je super gelukt!
    knap die draagzak & inderdaad, dat kleine prinsesje
    hangt daar schoon op haar gemakske ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke draagzak geworden! Ik wil ook graag aan een mei tai beginnen (verwacht eind december ons tweede kindje), maar durf niet zo goed... Eigenlijk wil ik vooral iets waar je je pasgeboren baby al de eerste dagen en weken in kunt dragen. Is de mei tai daar ook voor geschikt?

    BeantwoordenVerwijderen