vrijdag 28 september 2012

Speenkoord

De juf van Esmee haar kinderdagverblijf werd mama voor het mooie meisje Lieke. Reden genoeg voor een leuk kadootje! Het rozet maakte ik van vilt door middel van mijn Big schot, en ik maakte er nog wat labeltjes aan. Ook lijmde ik een strikje en een roosje erop.


Erg schattig, al zeg ik zelf. Moeders vond hem erg leuk.

Vanochtend heb ik voor mijn hoog zwangere vriendin een ledikantlaken gemaakt. Het stofje had ze al in bezit en op maat geknipt, alleen het omzomen was er nog niet van gekomen.



Vanmiddag hebben de dames alle drie mooie laarzen gekregen, die kunnen er weer even tegen aan!! Ik ben deze keer in Outletland in Odijk geweest, een absolute aanrader!! Mooie leren laarzen (en natuurlijk ook andere schoenen) voor een gemiddelde prijs van €59 En daar hou ik nou van!!


Tot snel,

Liefs Marcella


1 opmerking: