zondag 21 oktober 2012

Er was eens...

Een meisje dat nog geen jaar op school zat en thuis kwam met een saaie verteltas. En dan natuurlijk niet het boek, nee die was reuze spannend!! (we gaan op berenjacht) Maar de tas wel... De mama van het meisje stelde voor aan de juf om het leuk te borduren en de juf bedacht dat een zelf gemaakte tas nog veel leuker zou zijn.

En zo kwam het het het meisje na de vakantie de nieuwe verteltas kado mag doen aan haar klasje en juf.

(en ze leefde nog lang en gelukkig) :-)




Ik kon me nog maar net even uit mijn boek trekken voor mijn achterstallige huishouden en een blogje. Tja wat verwacht je dan als je eenmaal begonnen bent in 50 tinten grijs en vervolgens in 50 tinten donkerder?!

Voor Esmee maakte ik een schoolbordhart. Gewoon een stukje hout gezaagd door een lieve en handige man... En daarop schoolbord plakfolie (gekocht bij de Nijhof) En hoe leuk is die geworden!!


Allemaal nog een hele fijne zondag!

Liefs Marcella

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tas is dat! En het schoolbordhart is ook goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!! en het hart vind ik ook super!!!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tas en volgens mij heb je een borduurmachine. Ik ben pas begonnen in het eerste deel en ben aangekomen bij de geheime kamer van Christian...........waar gaat het heen ? Nee niet vertellen hoor ! X

    BeantwoordenVerwijderen