zondag 18 november 2012

Dit was het resultaat....

Zoals beschreven in mijn vorige blogje zag ik een beetje op tegen het feestje.. Gelukkig is alles reuze mee gevallen de kindertjes hebben heerlijk geknutseld!


Op zaterdag heb ik nog een speciale taart gemaakt, ideetje kwam van Pinterest en was een groot succes!! Ik haalde kant en klare bodem bij de Appie en vulde deze met jam, slagroom, frambozen (uit de vriezer) en stukkjes witte chocolade :-) Deze smeerde ik af met slagroom en legde er toen een papieren vijf op zodat de  sprinkels erover konden. Dit was het resultaat, een heerlijke taart!!!


Kyra is enorm verwend en gelijk al druk met haar nieuwe Lego Friends:


En nu de rust weer een beetje terug is kunnen we eindelijk weer wat leuks maken (ideetje genoeg)

Fijn weekeind allemaal!!

Liefs Marcella


2 opmerkingen:

  1. Wat zien die letters er leuk en fleurig uit! Met servetten gedaan? Of stof?
    En oh die taart! Knap van je.

    Die van mij wordt over enkele maandjes al weer twintig...hihi dat gaat pas snel ;).
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er goed uit! De taart is echt mooi geworden zo!

    BeantwoordenVerwijderen