woensdag 9 januari 2013

Haker de haak

Mijn eerste berichtje in 2013... Ik heb heerlijk gehaakt de afgelopen week.

Eerst kocht ik een kadootje voor mezelf... (moet kunnen af en toen)


Bij Echtstudio kocht ik het boekje "Haken in stijl" in kadoverpakking met drie bolletjes wol. Ik ging ik lekker aan de slag. Het is zo'n leuk boekje!! En ook de kleuren passen zo mooi bij elkaar.




Daarna haakte ik drie mooie mutsen voor de meisjes. Ik had het patroon al eerder gezien maar leek me lastig te maken... Mijn hakende schoonzus legde het uit en wat bleek... reuze simpel! Dit is zo'n leuk patroon!! (en ook heel snel klaar) Het patroon vind je hier.



En ook maakte we nog een leuke bloempot. Wat heb je nodig??

Een pot, leuke lentebloeiers, masking tape, sateprikker, lintje en leuk papier.

Dit is het resultaat:


Tot snel, 

Liefs Marcella

8 opmerkingen:

  1. owwwwwwwwwwwwwww heerlijk meis jezelf een keer in de wattenbollen leggen, mooi boek!!!
    en wat een mooie dingen heb je gemaakt

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo wat een lieve dingen allemaal! De meisjes lopen er in stijl bij met hun mooie mutsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige pot voorjaarsbloeiers heb je staan. En je haakwerkjes zijn geweldig. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed! Soms moet je jezelf gewoon even verwennen toch :) Lieve mutsjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hooi,

    mijn blog creasnuf is verwijderd ik weet niet hoe... nu heet ik... www.creamilan.blogspot.nl

    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank voor je reactie Marcella... jij laat je ook niet onbetuigd met haken. Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap al dat haakwerk!
    En hoop dat je bloementjes nu prachtig in bloei staan, kunnen we wel gebruiken :-)

    BeantwoordenVerwijderen