vrijdag 25 april 2014

Gewonnen en bezeigheden

Telkens neem ik voor om op mn vrije dagen te bloggen, maar uiteindelijk ben ik veel te druk met vrij zijn.... (lees huismoedertaken)

Afgelopen week won ik deze leuke give away bij ByMalotte. Heel erg boffen!! Vooral die leuke strijk applicatie.  Nogmaals dank. Neem vooral een kijkje op haar blog want ze maakt de mooiste dingen.

Verder ben ik eindelijk verder gegaan met de olifant waar ik in september mee begonnen was. Het arme beest had nog helemaal geen ledematen..... nu is hij bijna af!! En ik ben blij dat ik het weer heb opgepakt want het wordt een schatje! !

Liefs Marcella

2 opmerkingen:

  1. Leuk je gewonnen give away!
    En je oliefantje word vast heel mooi!
    geniet van je vrije dagen!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat onwijs leuk dat je gewonnen hebt! En die applicatie is zeker leuk! Ik ga zo even de blog van haar bekijken :-)
    Dat willen bloggen, maar er even geen tijd voor hebben komt zo bekend voor ;-), bij mij staat het ook op het programma....lees ik wilde er zelfs nu 1 gaan schrijven maar dan zie ik al die leuke berichten in mijn leeslijst en dwaal ik weer af, haha!
    Je olifant word van heel leuk!

    Groetjes, Joelle

    BeantwoordenVerwijderen