dinsdag 7 april 2015

Nieuw project "Oililytas" (met link naar patroon)

Naast dat ik druk bezig ben met de Cal 2015 heb ik gister een nieuw project opgepakt. Bij het zien van deze foto was ik compleet verliefd.



Nog nooit middels tapestry gehaakt maar dit moest ik echt proberen!! En zodoende gister begonnen.


Ergens klopte er iets niet en vanochtend zag ik dat mijn gouden lijnen niet helemaal over het geel heen gaan.... Helaas. Inmiddels zit er al een flinke rand rood omheen maar ik heb toch besloten om opnieuw te beginnen. Desondanks valt deze manier van haken me niet tegen, ik had echt gedacht dat het heel moeilijk zou zijn.

Het patroon van deze gratis (!) tas kan je hier vinden!! Hier staat tevens alle informatie en ze geeft zelfs workshops, hoe leuk?!

Tot snel!

Liefs Marcella

4 opmerkingen:

  1. Oh wow wat een leuke tas en oh ben wel heel benieuwd naar je resultaat!
    Als je van vrolijke kleurtjes houdt, houdt je wellicht ook wel van vrolijke jurkjes en ik heb nu een supergave winactie...kans op een Tante Betsy jurkje! Kom je even kijken?
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marcella ik was net je naam op een briefje aan het noteren (leuk dat je meedoet en het je toch gelukt is om een reactie te posten ;)), maar kan het zijn dat je mij nog helemaal niet volgt... Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
  2. Oh zeg, jij bent de tas aan het haken! Zo'n mooi patroon!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Te gekke tas!
    Ik ben hier ook gisteren mee begonnen naast de cal deken.
    Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen